Yum

2011 年 1 月 11 日  星期二   晴天


2011-01-11 分類: 未分類

今日好嬲同埋有d唔係幾開心
你地搞咁多野都係冇用嫁
唔鐘意佢就係唔鐘意佢
搞埋呢d咁無聊既野
我只會越黎越討厭
依家連見都唔想見到佢
唔撚想番學
又唔想再逃學
一個學期逃左差唔多20日
好憎我自己

聽日考試
一d都冇溫過
但係我自己根本就唔care
妖....考唔好又會俾人鬧
好煩呀><






訪客留言 (返回 Yum7 的日誌)


yibabii0x0 於 2011-01-12 04:05 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s60908550 於 2011-01-12 12:14 PM 發表:
cm;>
考試加油,仲要借紙巾俾我丫@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yungcheung 於 2011-01-12 12:02 PM 發表:
CM
ADD OIL:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivan202332 於 2011-01-11 11:00 PM 發表:
出黎我陪你溫xD吾好甘嬲~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你喎
Posted at 2011-01-11 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivan202332 於 2011-01-11 10:59 PM 發表:
c0m;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]