6.29 剛剛用QOOZA, 還正在了解~多多指教! 
*************************************************************************************
日.出街食早餐-米線..飽飽!
跟住同屋企人SHOPPING, 冇野好行啦><
諗住返家時就去左科學園兜兜!(我坐私家車嘛!)
環境 VERY GOOD!..好多設計!
唔洗10分鐘, 返家啦~
**************************************************************************************
跟住在家睇電影-塚愛..(有D好可怕哦!!)
我前幾日都有在家睇碟
睇左: 功夫之王, 一個好爸爸,
**************************************************************************************
冇野好寫啦! 等睇下網誌啦^^
|