360~ 昂坪有360~
今日冇郁郁下停左ar~!! 太好了~
不過... 係排晒長龍...
好彩~~ 我地早到~ o個陣都唔係好多人...
o岩o岩頭先幾分鐘之前我三叔打黎話我地排緊隊o個陣...
上左鏡呀~~ 頭先o係TVB新聞佔左1秒~ XDD

哈哈~~~ 係咪影得好靚呢~~~?
仲有好多gar~ 不過post死都未post完...
我同我個堂細佬玩左成日「反偷拍」~ XD
笑死我..... XDDDDD
係bor~ 唔記得左講tim~~
メリクリスマス!!!!!!!!
好la~如此「美好」o既christmas~~
我post 番張超級美好ge小晟敏la~ =]

小晟敏︰ " merry christmas~ チュー♡ "
|