2007 年 1 月 22 日  星期一  晴天

   
 

琴晚2點鐘訓,,,跟住4點鐘就起左身溫書''

一出門口..就冇帶校褸''

番到學校比人記左個名''

由集隊開始就比個miss啤住哂''

考試果陣時..由頭到尾啤住哂''

唔好比我查到佢叫咩名..實打佢小人''

哈哈''溫左勁耐,,,不過到考個陣都係唔識,,勁多冇做到''

肯定唔合格啦''不過好采英文識做''

之後放學就去左思思屋企'' 溫書 ''

到左5點幾就走左去食野''

之後就同小然去公園吹水,,,,

之後到左走個陣,,,撞到魚翅''

THEN佢送左我番屋企''

完''



 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]