2007 年 1 月 22 日 星期一 |
|
|
琴晚2點鐘訓,,,跟住4點鐘就起左身溫書''
一出門口..就冇帶校褸''
番到學校比人記左個名''
由集隊開始就比個miss啤住哂''
考試果陣時..由頭到尾啤住哂''
唔好比我查到佢叫咩名..實打佢小人''
哈哈''溫左勁耐,,,不過到考個陣都係唔識,,勁多冇做到''
肯定唔合格啦''不過好采英文識做''
之後放學就去左思思屋企'' 溫書 ''
到左5點幾就走左去食野''
之後就同小然去公園吹水,,,,
之後到左走個陣,,,撞到魚翅''
THEN佢送左我番屋企''
完''

[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 262 | »
|