2008 年 1 月 14 日 星期一 |
|
|
今日考電腦,,,第一科抄的竟是電腦
XD,,,其實都估到啦
浪費了一整晚的時間==
之後考中文作文,,,實用文加長文
啟事,,,「校園清潔,人人有責」
作完,,,仲有半個鐘''呆坐
同衛SIR你眼望我眼,,,係咁等時間過
之後去左小食部等羅同學
之後一齊回家,,,食完飯
爸爸北上睇樓,,,而我自己一個留係家
之後落左去一陣,,,回家ON MSN
想不到係3男一個POST,,,MSN竟多了十二人
網上世界真不簡單==WAKAKA*
又係時間努力聽日既BIO同通識了*嘻嘻
明天開始又要學懂獨立了*
五點幾我細妹同妹夫上左黎
叫左我出去睇人跳樓==XD
之後放底D野又出左去拍拖
第五十天*
我真的不能帶給你快樂嗎?
想念你,,,但卻無話可說
可否回到最初相識?重新開始?
話題請增加*
期望你會致電給我,,,得到後卻感到失望
為何每次都是這樣...無話可說?

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 262 | »
|