2008 年 1 月 14 日  星期一  晴天

   
 

今日考電腦,,,第一科抄的竟是電腦

XD,,,其實都估到啦

浪費了一整晚的時間==

之後考中文作文,,,實用文加長文

啟事,,,「校園清潔,人人有責」

作完,,,仲有半個鐘''呆坐

同衛SIR你眼望我眼,,,係咁等時間過

之後去左小食部等羅同學

之後一齊回家,,,食完飯

爸爸北上睇樓,,,而我自己一個留係家

之後落左去一陣,,,回家ON MSN

想不到係3男一個POST,,,MSN竟多了十二人

網上世界真不簡單==WAKAKA*

又係時間努力聽日既BIO同通識了*嘻嘻

明天開始又要學懂獨立了*

五點幾我細妹同妹夫上左黎

叫左我出去睇人跳樓==XD

之後放底D野又出左去拍拖

第五十天*
我真的不能帶給你快樂嗎?
想念你,,,但卻無話可說
可否回到最初相識?重新開始?
話題請增加*
期望你會致電給我,,,得到後卻感到失望
為何每次都是這樣...無話可說?



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]