話說,ar扑已經冇乜人留言了..,,應該係少打同埋某d原因,,,冇關係,,,自己睇,,hahaha
既然咁樣,,就用哂黎講wow d野吧啦,,,,
安祖,,,冇錯,,獵人就係出左風怒,,,射擊系,,尾3果層 43點天賦學哂,,,,自動射擊打中後,,有10%打多一箭,,,,60%傷害,,
好似冇乜睇頭,,,,
個個職業80級天賦都好屌,,獵人又屌唔起,,,,屌,,,
是但比個 陷阱唔共同cd 又or近戰提高多少 都好啦,,乜都冇,,,唉
出騎射最好....騎緊可以射擊,,,
d箭有致殘毒藥,,,,背部受到傷害下降50%,,,30%已經好開心,,,
諗多左,,,,開始異想天開,,,,
射人隻腳..減速,,, 射人個口,,沉默,,,射人隻手,,繳械,,,射人果到,,昏迷,,射人隻眼,,致盲,,,
咁樣,,姐係近戰都可以打人果到,,打人隻眼咁樣,,,sor囉,,,諗太多,,冇奈獵人天賦唔夠屌,,,,
|