仲有20day 就消失於澳門啦
不知不腳就已經係澳門生存了18載,,,,20day後,就要去第2度生活了,
大事回顧下啦,,,,都係for浸信的回憶,係浸信既就睇哂佢,,,,,,時間係大約左右啦,,打哂全名啦
我媽媽同我講,,話我面試左好多間都入唔到,d人問我乜名我唔識答...,媽媽係浸信有個鄉里做校工,,先靠到關係入浸信,,校工都靠到關係,,當時的浸信,,,,,,
就由幼稚園開始,,我記得,幼稚園果時,係學校搭食,唔知幼低班定幾時,會午睡,係一間房入面,,有床訓,,,記得葉志強訓我旁邊,,挖鼻科,,hi落牆到,,,好屌,,佢係我心目中,,,就係一個鼻科佬
高班,,,我好頑皮,,,唔識打個(蟻)字,,打頑皮,,,係學校搭食,,食完,,係班入面趴係台到訓,,,好屌,,個嘴次次都會被miss痴膠紙,,,就係因為我成日遼人傾計唔訓教,,就被人硬來的了,,,,
小一,,中文miss就成日抽我起身,問我筆劃順序,,我次次都唔識,次次都要罰企,,,印象中,,細個都只係會同坐係附近既人玩開,,對遠小小既,,一d記憶都冇,,,,唔知點解,,我記憶中,小一係班房入面食午飯,,馬子勤問我,,你食飯撈唔撈屎,答yes定no,,,原來果時已經有d咁既爛gap題,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,之後,,我又唔知點解,,好夠彊咁,寫左封10個字都唔夠既情信,,入左落信封,,,上堂比左劉貝怡,,,,,,跟住,,佢睇完,,收左入抽屜,,條馬子勤,,,,,好屌咁樣,,舉左手,,,比miss過黎收左,,,,屌,,,憎死馬子勤,,,,
小二,,我記得,,古耀文,張逸昌,陳家寶果d都係跟我玩,,,,,我話玩乜就玩乜,,,佢地提出意見,,,我就拒絕,,,,原來,,,我細個咁屌,,,,有一次,,考試,,,考中文,,我後面,係黃威斯同一個女仔,,佢地細細聲咁傾,,,咩琴晚好凍,,果d,,我就話,,凍就著3囉,,,,之後就比miss話我出貓,收左我張卷,,我記得我做左好少,,,,,,之後睇返成績表,,果次中文60幾分,,,,,,同埋勞作堂,,畫親公仔,,,,,,都叫人畫,,,唔係命令,,係出於友誼,,,,果時同李詠曦好熟,,,佢畫得好靚,,,,又肯幫我畫,,,,,唔係逼,,,真係出於友誼,,,,,,,,,,,,如果講衰野,,有一次,,我而家諗返,,都覺得我點解咁仆,,,,,就係,,有一次中午係飯堂食完飯,,我最早返落課室,,果時我好憎肥潘(潘嘉明),,我就丟左佢台面舊膠擦入一個唔知乜野既底到,,,,,,之後大小息,,,,,就黎上堂果時我肴,,,,,,,,諗住去搵返,,,,點知搵唔返,,超肴,,,因為細個一有乜事,,就會告比miss知,,,,,我咁樣特登整唔見人地d野,,實要通知家長,,,我果時又諗唔到,,我唔講就冇人知,,,,,我就做出更加衰既事,,我手上有盒糖,,陳家寶問我拎係食,,,,我話,,,你認左係你丟既我就請你食,,,,之後佢食左,,,上堂果時,,我同肥潘講,,,佢丟左你舊膠擦,,,,肥潘拎左另外一舊膠出黎話,,,我舊膠仲係到,,,之後我諗.咁我丟果舊係邊個ga,,,,,,,,,之後,,因為呢件事,,我足足內疚左3,4年,唔係內疚丟膠擦,,係內疚點解我會咁樣屈人,,,,,到小六先冇諗返起,,,
小三,記憶中,,課室就係飯堂下一層,,,,,中午有一段時間督課,,冇miss,,係d高班d既哥哥姐姐黎睇住我地,,唔知得左咩年班了,,,,有一次,,,,有2個姐姐係飯堂樓梯行緊落黎,,,其中一個滑左一下,,就成個人坐左係樓梯到,,,我即時大笑,,,,之後就被佢地罰企,,,,好屌,,,,,,,,之後會有大小息,,,,,,,板驎(黃景驎)有冇打錯呢,,唔知,,,係隔離班既,,,有一次,,我地2班係到嘈,,唔比佢地入黎果d,,我係門口,,諗住裝兇作勢,,起一起腳,,,諗住都係扮下野踢下空氣果d,,,點知板佢無端端彎低左身子,,,我就踢中左佢個鼻...之後佢就喊,,,我就肴,,佢係咁喊唔停又會被miss知了,,,大家知啦,,細個,,d人唔關佢事都會告比miss知架啦,,,果d,,miss佢出貓ar,,果d,,小時候個個都係正義既英雄,,,之後佢入左自己班房,,,我走左入去係咁氹佢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,再再之後,,有一次大小息,,我同古耀文,張逸昌係一個地方玩捉人定乜野,,,,總之就係走黎走去果d,,,,果到就係舊校側門入去既空地,,,我地俗稱大操場,,,,,而我地崇拜排隊果時既地方,,叫小操場,,,,,,就係大操場到走黎走去,,,突然間,,,古耀文高速咁沖緊埋黎,,,,,我諗住走,,之後被張逸昌捉住我隻手,,,走唔甩,,撞一撞,,就咁斷左隻腳,,,,右腿大腿,,,,之後學校叫救護車,,車左我去山頂,,,照x光條骨斷左疊埋一齊,,,住左一個月院,,之後打石膏,,,返屋企住,,再返去拆石膏,,,,,,,再照x光,,,,同一開始一模樣,,,,仲長短腳,,,條葡國佬話,,,過幾年就會冇事,,,,之後我老豆就帶我返佛山醫,,,整返斷佢,,再有一條鋼,,,,垂直於我大腿既側面咁穿過去,,,外露既,,仲有2條繩,,,係床尾有法碼,,,拉住條鋼,,,,好似係唔比佢委縮,,要不斷咁比力佢拉住,,,,,每日我都會被d法碼拉到成個人咁樣向下移位,,,每日都要比人抱返去原位,,,超痛.....痛到一日喊幾獲,,,最後一日,,要拔返條鋼出黎,,,,又話唔洗打痳醉,,,,,好似用野夾住一邊,,一野扯出黎,,超驚,,,,之後佢黎果時,,,,我冇望,,佢話扯啦,,之後我感到一震涼意,,我以為佢噴d野落去,,可以冇咁痛,,,之後佢話,,得啦.....而家諗返起,係咪拔返出黎,,,條腿有個洞,,d空氣入去涼浸浸..........
小四,,因為係學校整親,,,唔洗考試,,直升小四,,,,我記得我坐雷德恩旁邊,,,好friend的,,而家佢仲有我地秋季旅行影的相,,,,,好似果時,,聽聞,,,馬子勤成日見家長,,衰咸濕,,,好似話,,,係起立果時,,裝人群底,,,,又盛咁樣,,,,好屌,,,細個都咁咸濕,,,
講住咁多先,,,,打打下已經5點了.,,.shit,,,
|