HYD
水利~古惑水男孩
ZGMF2000
暱稱: 裝神
性別: 男
國家: 澳門
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
sor囉
半年更新一次既日記
冇囉 冇哂囉
10個鐘後上飛機返澳門
期末將至
文章分類
全部 (150)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 520
今日人氣: 36
累積人氣: 8879
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


大事回顧 take 2 愉快 分類: 未分類

對了,,,21號晚去了打ball,,,唔知做過乜黎,,行行企企.,嘿嘿,,打完去強家沖果個,,之後去飲茶,,再去宏基懷念小時候既零食,,,

 

 

 話說,上次講到小四,,,,而家講小五小六,,,因為同一個課室,....唔多分得清幾時發生,,仲有,,d記憶好亂...唔分順序咁講吧..

,玩開果堆就係阮曉樂.黃偉傑.李曉彤.黃建彬,,唔知有冇打錯名,,忘了,,,,因為大多數上初中果時都留左班or冇讀,,,,當中2條吹水王,阮曉樂,胖子一個,,又話自己好好打,,,又打盲人地一隻眼,,,黃建彬問我借d搞笑書睇,,話自己屋企開圖書館,,,要借d書去放,,,而家諗返起都爆笑,,,,,,,黃偉傑like李曉彤,,但後者又不like前者,,,跟住我又係佢2個既朋友,,,

話說,,果時,李曉彤晚晚打黎問我功課,,d答案,,嘿嘿,,諗返起好似被利用了,,佢仲有個fd,陳泳欣,,都同佢坐過,,但冇咩濕佢,上初中果時又分唔同班了,,話說,,,高3果時見到佢好似幾靚咁,,,如果有keep住,跟住又,嘿ha,,haha,,諗多左,,,專一,,,專一ar,,,,唉,,自己咩料自己知,,,亂諗哂時間,,,,,,,再話說,,記得有次數學考試,,我出貓比黃偉傑,,,仲要係個主任監堂,.,,,話說我動作都好大,,,點解冇捉me,,,

又有次李曉彤生日,,去左佢home,,,第一次見複式,,,囧了,,,真大,

囧,,好肚餓,,,下次再打初中,,,






訪客留言 (返回 ZGMF2000 的日誌)


樂... 於 2009-01-21 11:01 PM 發表:
你邊個嚟+-.-咁搞笑ge? n年前d野都講...我呆左..
p.s....我係阮曉樂...d魚野唔好提啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lon6527817 於 2008-09-01 02:16 AM 發表:
D名都有幾個記得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miyosweet 於 2008-08-27 11:36 PM 發表:
專一丫..專一丫 = ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ng_Gordon 於 2008-08-27 01:05 PM 發表:
宏基懷念小時候既零食...
即係咩~_~?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bEBe5134 於 2008-08-27 12:27 PM 發表:
c0mmEnt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatpun 於 2008-08-27 01:41 AM 發表:
...邊個係黃見彬= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HOTBLOOD 於 2008-08-24 02:49 AM 發表:
=.=聲都好好打架wo..一拳打爆屎眼架wo..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



【[[↘☉♂想♡♥念♀ 於 2008-08-23 02:00 AM 發表:
兩個去食= =!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]