對了,,,21號晚去了打ball,,,唔知做過乜黎,,行行企企.,嘿嘿,,打完去強家沖果個,,之後去飲茶,,再去宏基懷念小時候既零食,,,
話說,上次講到小四,,,,而家講小五小六,,,因為同一個課室,....唔多分得清幾時發生,,仲有,,d記憶好亂...唔分順序咁講吧..
,玩開果堆就係阮曉樂.黃偉傑.李曉彤.黃建彬,,唔知有冇打錯名,,忘了,,,,因為大多數上初中果時都留左班or冇讀,,,,當中2條吹水王,阮曉樂,胖子一個,,又話自己好好打,,,又打盲人地一隻眼,,,黃建彬問我借d搞笑書睇,,話自己屋企開圖書館,,,要借d書去放,,,而家諗返起都爆笑,,,,,,,黃偉傑like李曉彤,,但後者又不like前者,,,跟住我又係佢2個既朋友,,,
話說,,果時,李曉彤晚晚打黎問我功課,,d答案,,嘿嘿,,諗返起好似被利用了,,佢仲有個fd,陳泳欣,,都同佢坐過,,但冇咩濕佢,上初中果時又分唔同班了,,話說,,,高3果時見到佢好似幾靚咁,,,如果有keep住,跟住又,嘿ha,,haha,,諗多左,,,專一,,,專一ar,,,,唉,,自己咩料自己知,,,亂諗哂時間,,,,,,,再話說,,記得有次數學考試,,我出貓比黃偉傑,,,仲要係個主任監堂,.,,,話說我動作都好大,,,點解冇捉me,,,
又有次李曉彤生日,,去左佢home,,,第一次見複式,,,囧了,,,真大,
囧,,好肚餓,,,下次再打初中,,,
|