很久冇打扑 突然想打下,,,,,
黎左台灣就黎2個月,,,班上D同學都OK好玩啦,,有幾個都很熟,可惜 水利60人,,,好似15個女仔,,,,,算啦,,,,工學院係咁上下,,,
話說,,,有2個同學,,,一個似6師弟,,水上飛果個,,係超似,,,,,,,,,,,,叫烏賊,,,,
另一個我冇同佢傾過計,,,但就超似果個,,,跌士巴拿出黎,,,話身為一個汽車維修員,,,唔知叫咩名,,
相信有睇過少林足球既都知係邊個
話說,,,上次水利迎新營,,的確同同學friend左,,,,話哂4年同學,,,加上我唔抄筆記,,,識人借d筆記睇下都好,,,
聽講比港澳會既迎新營好玩好多,,,,,,,,,,,起碼唔會被ar魯巴,,,,,,
唔知點解,,,次次d人見到我都叫我古惑仔,,,,,,,,有個女仔次次見到我都叫我色鬼,,,,,就黎濕7佢,,,果個女仔被人形容佢個樣淫蕩,,,,,,睇落又真係幾,,,,,
台灣比較興玩3國,,,信長冇乜人玩,,,,,,,不過算,,,反正我都唔玩,,,,
講起玩,,,,,,wow更新唔到,,,,宿網封鎖果個更新既port口,,,,,,凸,,,,,就黎開80,,,,,咁樣我真係悶死,,,
而家,,,係宿舍多數係訓,,,,,有時比d台仔叫玩cs,,,,d台仔都係3國勁d,,,cs就,,,,,
話說昨day微積分小考,,,,,,好彩半夜醒左訓唔著溫左陣習,,,,,合格應該冇問題,,,,
頂,,智慧齒好痛,,,,,,,,,屈me機,,,,
話說d台仔,,,個個都識打波,,,,,,,凸,,,,,,,6師仔又轉身跳投,,,又膠又mark唔到,,,,
頂,,,,日日行返學見到熱褲台妹,,,,,點解班上冇!?
前幾日係7樓沖涼,,,沖完著緊衫聽到女仔聲,,,,出黎見到有條女刷完牙返入房,,,,,十成十係男宿訓,,,,邊條台仔咁屈機帶條女返黎訓,,,,,
果到地板滑咋,,,,如果唔係,,佢走遲半步我就捉佢入我房&!%@ #%* &(%!@#,,,,,,,,
再話說,,,籃球新生盃水利3連霸,,but冇me份,,就去足球新生盃,,,,第一場,,對手就有巴拉圭外籍生,,,,凸,,3比0輸左,,,,,
工程圖學書面報告,,用英文加分,,,,,比d馬來西亞僑生玩哂,,,,唉,,,僑生最多係澳門人,,,最廢都係澳門人,,,囧
下次書面報告我用廣東話,,,,,,可能miss聽唔明會扣分,,,,姐係咁講,,,,,
d台仔又有駕駛執照,,,去邊都得,,,又聯誼又盛咁,,,,
啊斯!!!!!!!!啊~~~~斯~~啊啊啊~~~斯~~~~!!!好撚悶ar!!!!!!~~~~~~!!!
|