HYD
水利~古惑水男孩
ZGMF2000
暱稱: 裝神
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor囉
半年更新一次既日記
冇囉 冇哂囉
10個鐘後上飛機返澳門
期末將至
文章分類
全部 (150)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 520
今日人氣: 4
累積人氣: 8847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


好很屈 分類: 未分類

今天早上6點起床....一番功夫後...回到學校..我就認為電腦不會測 就算測 也會給時間溫...所以就只看了幾眼...開始2堂數學...愈來愈屈機.....之後英文..個miss又吹膠水 又唔派卷....再來2堂電腦 已經收到風聲...不用測..就爽了...放學時 十分肚餓..突然想吃叉鴨飯....下午就班務..基本上是發呆玩耍堂...物理x2..還好中午不太飽 思不到床褥..2堂2條數....  上完就走..才知道原來今天強強沒有上學....難道是打機打到生病了...一路走..就回想起白虎,,,再拉肥突擊去強強家..原來他遲了起床 就沒上學..再玩玩玩...可惜肥突擊沒有緣...剛剛好時間在廁所看不到那個....玩到7點就走....明天星期5..又可以玩個爽...






訪客留言 (返回 ZGMF2000 的日誌)


lon6527817 於 2007-09-28 08:15 PM 發表:
我以為板麟又去左添
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



麟 於 2007-09-27 09:50 PM 發表:
白虎男...叫你同我去買埋野先= =...我6點幾先見到肥突擊打過比我...SO...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kong117 於 2007-09-27 09:46 PM 發表:
看了兩看.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatpun 於 2007-09-27 09:29 PM 發表:
今日又是補習日,
我諗10月就唔使補了~
真好= ="~!!..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有得補咪幾好...好過人地冇得補...
Posted at 2007-09-27 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



七夜 於 2007-09-27 08:19 PM 發表:
寫得真 精彩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



熱血 於 2007-09-27 08:13 PM 發表:
=..=中秋節,,比膠守衛攻破了,,不爽的中秋~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

今天係Q中秋,,
Posted at 2007-09-27 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*紫黑琉璃↓ 於 2007-09-27 07:50 PM 發表:
係肥軒?!
唔係板麟咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

板板同你走..突擊同我走..你話我拉到邊個呀...
Posted at 2007-09-27 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]