今天早上6點起床....一番功夫後...回到學校..我就認為電腦不會測 就算測 也會給時間溫...所以就只看了幾眼...開始2堂數學...愈來愈屈機.....之後英文..個miss又吹膠水 又唔派卷....再來2堂電腦 已經收到風聲...不用測..就爽了...放學時 十分肚餓..突然想吃叉鴨飯....下午就班務..基本上是發呆玩耍堂...物理x2..還好中午不太飽 思不到床褥..2堂2條數.... 上完就走..才知道原來今天強強沒有上學....難道是打機打到生病了...一路走..就回想起白虎,,,再拉肥突擊去強強家..原來他遲了起床 就沒上學..再玩玩玩...可惜肥突擊沒有緣...剛剛好時間在廁所看不到那個....玩到7點就走....明天星期5..又可以玩個爽...
|