今早起床後...就上學去...化學又是做實驗..超硬膠的...做完就到袋家玩..去之前就買了村雨...上去砌完就玩了一會PS2..之後再到強強家...因為他星期天生日...今天12點就跟眾人一起為強強慶祝...我跟強強先到..清潔的嬸嬸正在打掃中...一會兒還不是會亂七八糟,..之後豪B 都都 番番 熱血 肥然 板板還有眼鏡兄都到了玩到12點...就拿彈膠..應該是蛋糕出來...不斷強逼強強擺POSE..不斷照相..不斷拍片...不斷強逼唱生日歌...之後玩到1點多 番番和肥然就先走了..其餘的玩到差不多3點就走了,,,今天真好玩
色色的手


彈膠

帥呆了

另一帥氣之作


超很型呀



強強生日快那個!!!!!!!
|