今天早上測英文和數學...昨天只溫了英文...但是會做數學的..而英文卻不會..真那個...之後生物呂勁X又發瘋..物理又是一堂一條數...中午吃武X...下午第一堂是物理...之後數學又講了一條屈機的數....每日一屈...shit...最後中文輕鬆過...跟倫走到利x....突然想買脈衝的劍來配白虎....就買了..之後在倫家玩了一會就回家了...