由於昨晚太瘋的關係..今天差點遲到..當然溫不到3500..第一堂數學...真救命..教簡單的東西...十分眼訓...之後坐著閉目養神..被蔡ba發現了....只好捱到下課..之後就化學...不錯啦...再來是中文,但教授生病了..蔡ba代訏..溫了一下3500..英文堂就默了..應該合格....中午去了街市吃...回校後..有點兒"便意"...但是不想在學校放出...因為6樓被人用多了..不想用..其他地方人多...只好忍.............再來中文..是鴨鴨代課..我睡著了....最後是數學...棻爸說..要聽講座...啊啊啊~~~好急啊~~~忍到5點多..到薯倫家放出那個 途中走路時..my door 有open的感覺..have something 會go out...頂著...最後還是順利到達..放出完十分爽...之後跟倫倫挑那個..今天勝率不錯高....有點豬....豬吧...
|