今天...測英文和化學....英文 看到譯文紙譯得很差..就沒有溫..誰不知 40分,,,,送出去...唉唉唉...之後 下午化學 方程唔很識...選擇又錯錯地...計算又唔知做咩黎....硬膠...放學打機...被kenny 豬贏了我2場..最後才贏回他./...他真的很豬......