今天考物理...考前我認為以經溫完...but,,,世上無任何一樣野 我能夠掌握到...冇做2條計算...選擇靠豬..but自認唔夠豬..豬唔中...
自己認為最威果科..威唔起....我還可以做什麼.....o成日嘴都唔夠,,,,