今天的化學..冇做一條..錯了幾條...應該合格吧.....放學同強強去如意吃東西/..吃完上倫倫家玩了一小時gundam..之後回家....發呆很久....差不多5點才開始溫習....努力溫...最後一科了...最後沖廁 >Q<
PS.那位交心的朋友好像不太樂觀..真替他擔心......願神可以眷顧他...