HYD
水利~古惑水男孩
ZGMF2000
暱稱: 裝神
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor囉
半年更新一次既日記
冇囉 冇哂囉
10個鐘後上飛機返澳門
期末將至
文章分類
全部 (150)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 520
今日人氣: 4
累積人氣: 8927
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


聖誕慢樂,,,,, 分類: 未分類

 今日1點起床,又是吃過飯後,,,發呆,,原本昨天雷雷話5點再配過眼鏡,,but,,,吃完7不久就收到sms話他媽媽跟他去,,,

哦,,,,咁樣,,,之後msn上面,,通知了me,,7點30分水m等,,,哦,,,好多時間,,,唔知做咩好,,將昨天其中一隻碟睇多一次,,,3點幾

發了一會呆...就無聊去沖涼,,換埋衫,,再發了一會呆,,,4點幾,,,可能父母都不在家,,又感到孤獨既感覺,,,好想出街行下,,唔想留係屋企

,,但最後都係冇出,,,,一直發呆,,,,,7點了,,,就落街食d魚蛋果d野,,,之後就行去水m,,,行得好慢,,,估唔到10分鐘到左,,,要再7分鐘先30分,,,去到又冇人,,,去左星光書店睇下書,,,之後同雷雷同肥番相遇,,,就去m記陪雷雷吃野,,,搞完一輪,,,睇戲,,,睇完,冇咩感覺,算啦,唉,收自己皮啦,之後佢地係咁行行行行行,.,,影相影相影相,,,,之後就分頭回家了,,,水坑尾又行返永樂,,,路上又無咩人,,,一路行一路諗,,,,近年,,愈來愈無節日氣氛,,,日子過得沉悶,,,對任何野都提不起興趣

有時見到人地玩得咁開心.,若果冇叫me,就費事走去參戰,既然冇人叫,自己硬係要加入,冇意思

咁樣不如自己收自己皮算,可能是自己埋不到堆吧,至於為何埋不到,或許是自己沒有可取之處吧,咁都冇辦法

有時對身邊既人講出自己既諗法,但係都唔當一回事,當係講笑

誰明白我的心

我既長處,,就係多缺點.,,

我既短處,,就係冇優點,,,

算啦算啦,時也,命也,運也,收皮也,

祝全世界都聖誕快樂,,,,

 

 






訪客留言 (返回 ZGMF2000 的日誌)


↘☉♂小♡蛋♥糕♀ 於 2007-12-26 12:04 AM 發表:
因為我地呢班人不嬲都係講笑多= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatpun 於 2007-12-25 10:38 PM 發表:
其實邊個都會有長處ge..
點解諗得咁灰,,
更何況我地做fd都唔係因為你有d咩長處幫到我地....
同埋你講你ge feel..我都無當講笑= ="..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]