今日1點起床,又是吃過飯後,,,發呆,,原本昨天雷雷話5點再配過眼鏡,,but,,,吃完7不久就收到sms話他媽媽跟他去,,,
哦,,,,咁樣,,,之後msn上面,,通知了me,,7點30分水m等,,,哦,,,好多時間,,,唔知做咩好,,將昨天其中一隻碟睇多一次,,,3點幾
發了一會呆...就無聊去沖涼,,換埋衫,,再發了一會呆,,,4點幾,,,可能父母都不在家,,又感到孤獨既感覺,,,好想出街行下,,唔想留係屋企
,,但最後都係冇出,,,,一直發呆,,,,,7點了,,,就落街食d魚蛋果d野,,,之後就行去水m,,,行得好慢,,,估唔到10分鐘到左,,,要再7分鐘先30分,,,去到又冇人,,,去左星光書店睇下書,,,之後同雷雷同肥番相遇,,,就去m記陪雷雷吃野,,,搞完一輪,,,睇戲,,,睇完,冇咩感覺,算啦,唉,收自己皮啦,之後佢地係咁行行行行行,.,,影相影相影相,,,,之後就分頭回家了,,,水坑尾又行返永樂,,,路上又無咩人,,,一路行一路諗,,,,近年,,愈來愈無節日氣氛,,,日子過得沉悶,,,對任何野都提不起興趣
有時見到人地玩得咁開心.,若果冇叫me,就費事走去參戰,既然冇人叫,自己硬係要加入,冇意思
咁樣不如自己收自己皮算,可能是自己埋不到堆吧,至於為何埋不到,或許是自己沒有可取之處吧,咁都冇辦法
有時對身邊既人講出自己既諗法,但係都唔當一回事,當係講笑
誰明白我的心
我既長處,,就係多缺點.,,
我既短處,,就係冇優點,,,
算啦算啦,時也,命也,運也,收皮也,
祝全世界都聖誕快樂,,,,
|