溫了星期5和星期6 2天物理,,星期天爆珠了英文,,,沒有睡,,之後早早出門口幫人溫,,溫了一會就回校了,可惜,我拯救唔到佢,最少溫多日先唔洗死,,
英文,40分應該有,,,之後20分邊到拿到 ,真係唔知啦,,,,物理,,,,好多題,,,唔係唔識,係剎那間諗唔到,,,,唔知點解會咁,,溫左咁耐,,宿,.
WHAT CAN I DO? 只能考前幫大家祈個禱
腳唔痛,,,只係條根痛,,,,
好多野整定,,話說 第2段的考試都是用來嚇嚇我們的,,,化學剛好拉到合格,,嚇一嚇ME就收定皮了,,鴨鴨,,唉,
|