今天,生物堂佢愈黎愈跨,,,係到係咁講d爛gap英文,,,由得佢,,一向都onon地,,中文抄下筆記唱下歌咁,,英文又係同歐陽係到唱,,
物理化學聽聽地書咁啦,,都係發呆為主,,,聖經,唉,,煩,,,會話,,,佢又抽人問,,佢次次都叫到我,,又唔記得我個名,,我同歐陽講,,,佢一定唔記得我個名,,,佢再叫我,,我就話 you always forget my name,baby you hurt me so bad,,,,之後抽抽下,,佢同我眼神交流左1秒,,我又立即拎轉頭,,,佢又話you,,,咁樣,,,我打算講果時,,佢居然記得我個名,,,陰佢唔到,,,放學又回家,,,係到玩咪,,,
話說,,板生日,,,生日快樂,,祝你街波技術更上一層樓,,,考到間體育大學,,,,溝死女,比女溝死,,,明天我請食早餐 記得既話,
|