幾天冇打,,,,,
冇feel打扑,,,,,,,,,,,,,,唔知做過d咩,,,,,,,,,,,發呆天,,,msn天,,,好像打了波,,好像出去溫了習,,,好像失去了60分鐘電話費,,,,
再好像有人把'屎忽恨'當作原因打來聊了幾小時