喂,,妖,,,今日,,,英文,,真係測喎,,,,未溫過,,,睇哂歐陽,,,,之後d堂,,,做下數,,,發下呆,,,呂x堂,,,算,,,中午同gap邊吃飯,,,
之後,,,下午又做數,,,咁樣,,又一堂,,,再來中文,,數學,,,就一天了,,,
放學時,,偶然產生了些誤會,,,算,,,,,,,
回到家,,,又被屈了屈機,,,,咁樣,又要me來解決,.,,,,why me,,,,好似,,獲獲都係me,,,