測驗考試陸續有來,,,,只好去拯救人,,星期六果日,,,話3點半拯救,,眼訓得滯,,教鬧鐘去訓陣先,,,,,但4點有人打黎話佢到左,,,我奇怪,,點解鬧鐘冇響,,,原來,,我設定左係03:00,,凌晨,,,,,,,唔怪之得,sor,,遲左成粒鐘,,,,,拯救一下科大數,,可是進度太慢,加上有阻礙,,,溫下又吹下水咁,,又了了拱咁,,之後走人果時,,,走走下,,,突然落好大雨,,只能企係到等細雨d,,,,等成半粒差唔多,,之後去龍m睇下煒佢地,,,順面吃m記,,,11點幾等車回家去,,,,,,,,上網發下呆,,,,,發到2點左右,,走去訓,,,,,,訓左陣,,一路播歌一路訓,,突然醒一醒,,,,feel到電話震緊,,,,,,有條友話剛剛訓醒訓唔著,,,,又要人開電腦,,,,,,,吹到4點幾,,走去訓好了,,,,,,,
原本打算朝早去拯救,但8點幾醒一醒,,聽到好大雨,,就繼續訓,,打算下午先算,,,,,,,,10點幾打黎,,,我忘記左講左d咩,,,未訓醒,,只記得有人話下午溫,,我就哦唔哦,,咁樣,,,繼續訓,,,,,吃完飯,,2點時話3點3要到,,,又話唔比訓,,,,,之後去左沖涼,,,,3點出門口,,,好塞車,.,,遲左3個字,,,sor,,,,妖,,,明明之前係佢遲慣,,,而家又早到成10分鐘,,,,,屈機.....溫物理,,,,
溫溫下又講錯野,,,又唔開心咁樣,,,,之後轉移陣地,,,,吃埋野,,再溫一陣,,就吹下水咁,,,又講埋d咩咩野咁,,,,錄q佢音,,,但最後都係del左,,,,,,,最後回家,,,,,,,,,,返到去11點幾,,,,睇下化學先,,,,,,,,
|