HYD
水利~古惑水男孩
ZGMF2000
暱稱: 裝神
性別: 男
國家: 澳門
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
sor囉
半年更新一次既日記
冇囉 冇哂囉
10個鐘後上飛機返澳門
期末將至
文章分類
全部 (150)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 520
今日人氣: 52
累積人氣: 9092
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


進度好慢 分類: 未分類

 測驗考試陸續有來,,,,只好去拯救人,,星期六果日,,,話3點半拯救,,眼訓得滯,,教鬧鐘去訓陣先,,,,,但4點有人打黎話佢到左,,,我奇怪,,點解鬧鐘冇響,,,原來,,我設定左係03:00,,凌晨,,,,,,,唔怪之得,sor,,遲左成粒鐘,,,,,拯救一下科大數,,可是進度太慢,加上有阻礙,,,溫下又吹下水咁,,又了了拱咁,,之後走人果時,,,走走下,,,突然落好大雨,,只能企係到等細雨d,,,,等成半粒差唔多,,之後去龍m睇下煒佢地,,,順面吃m記,,,11點幾等車回家去,,,,,,,,上網發下呆,,,,,發到2點左右,,走去訓,,,,,,訓左陣,,一路播歌一路訓,,突然醒一醒,,,,feel到電話震緊,,,,,,有條友話剛剛訓醒訓唔著,,,,又要人開電腦,,,,,,,吹到4點幾,,走去訓好了,,,,,,,

原本打算朝早去拯救,但8點幾醒一醒,,聽到好大雨,,就繼續訓,,打算下午先算,,,,,,,,10點幾打黎,,,我忘記左講左d咩,,,未訓醒,,只記得有人話下午溫,,我就哦唔哦,,咁樣,,,繼續訓,,,,,吃完飯,,2點時話3點3要到,,,又話唔比訓,,,,,之後去左沖涼,,,,3點出門口,,,好塞車,.,,遲左3個字,,,sor,,,,妖,,,明明之前係佢遲慣,,,而家又早到成10分鐘,,,,,屈機.....溫物理,,,,

溫溫下又講錯野,,,又唔開心咁樣,,,,之後轉移陣地,,,,吃埋野,,再溫一陣,,就吹下水咁,,,又講埋d咩咩野咁,,,,錄q佢音,,,但最後都係del左,,,,,,,最後回家,,,,,,,,,,返到去11點幾,,,,睇下化學先,,,,,,,,






訪客留言 (返回 ZGMF2000 的日誌)


kong0117 於 2008-04-15 12:00 AM 發表:
我比你更慢...唔知有乜可以溫.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sm 於 2008-04-14 02:25 AM 發表:
傻佬,gum你3點戈陣有mo醒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]