HYD
水利~古惑水男孩
ZGMF2000
暱稱: 裝神
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor囉
半年更新一次既日記
冇囉 冇哂囉
10個鐘後上飛機返澳門
期末將至
文章分類
全部 (150)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 520
今日人氣: 77
累積人氣: 9117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


又測電腦,,,至煩係電腦 分類: 未分類

 話說,,昨天早上起床,,,搵唔到張學生證副本,,,shit,,,,要交先發現原來我冇,,,體育堂跑步,,,一開始均速,,,跑左6個圈,中途過左d人,,,,,,,,,,,最後一圈加速,,,最後直路爆速,,,,直頭係對腳冇哂感覺,,,係咁爆,再過左一個人,,,,跑完先發覺,,,我可以提早爆,,,,,,就會快好多,,,,妖,,冇計,,,少跑步,,唔知自己能力到邊到,,唔敢太快,,,由佢,,,中午係學校食,,因為要搞學生證,,,,,

佢叫我放學立即去教青局,,,,話說5點半收皮,,,又冇車,,,怕黎唔切,,只好飛的,,,25元,,,個證唔洗錢,,,之後回家,,,,搞搞下咁,,

今日上午d堂冇咩特別,,,生物,,唉,,佢話怕比人影相,唔寫仔,,都係吹左好耐,,,筆記只有2行,,,中文,,,唱下歌咁,,英文都係,,,,,,之後物理化學,,聽書,,,,,,,爆珠ar,,,,,,上海師範大學,,,,,,,,"播音與主持藝術",,,叫我DJ聲,,,,,

中午就影一影印,,,立即去交表,,,,,,交完吃小熊貓,,,,,,之後去何東圖書館,,話就話溫習,,去到係玩,,,好靚,,個feel好好,,,ok大對我黎講,,,因為好少去果d地方,,,之後一班人去左兒童閱覽室,,,,,好on,,,,好係坐左個幾鐘,,係到睇公仔書同吹水,,,之後就回家,,,,

感謝神,,,,,,,,,






訪客留言 (返回 ZGMF2000 的日誌)


【[[↘☉♂想♡♥念♀ 於 2008-04-17 10:25 PM 發表:
天日晏就唔洗上生物~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥潘 於 2008-04-17 10:11 PM 發表:
感謝神~~!!
白白的hurt了= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keng107 於 2008-04-17 09:48 PM 發表:
正 女勁瘋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]