話說,,昨天早上起床,,,搵唔到張學生證副本,,,shit,,,,要交先發現原來我冇,,,體育堂跑步,,,一開始均速,,,跑左6個圈,中途過左d人,,,,,,,,,,,最後一圈加速,,,最後直路爆速,,,,直頭係對腳冇哂感覺,,,係咁爆,再過左一個人,,,,跑完先發覺,,,我可以提早爆,,,,,,就會快好多,,,,妖,,冇計,,,少跑步,,唔知自己能力到邊到,,唔敢太快,,,由佢,,,中午係學校食,,因為要搞學生證,,,,,
佢叫我放學立即去教青局,,,,話說5點半收皮,,,又冇車,,,怕黎唔切,,只好飛的,,,25元,,,個證唔洗錢,,,之後回家,,,,搞搞下咁,,
今日上午d堂冇咩特別,,,生物,,唉,,佢話怕比人影相,唔寫仔,,都係吹左好耐,,,筆記只有2行,,,中文,,,唱下歌咁,,英文都係,,,,,,之後物理化學,,聽書,,,,,,,爆珠ar,,,,,,上海師範大學,,,,,,,,"播音與主持藝術",,,叫我DJ聲,,,,,
中午就影一影印,,,立即去交表,,,,,,交完吃小熊貓,,,,,,之後去何東圖書館,,話就話溫習,,去到係玩,,,好靚,,個feel好好,,,ok大對我黎講,,,因為好少去果d地方,,,之後一班人去左兒童閱覽室,,,,,好on,,,,好係坐左個幾鐘,,係到睇公仔書同吹水,,,之後就回家,,,,
感謝神,,,,,,,,,
|