好早訓左,,打算5點起身溫,,5點起一起身,,,訓係到睇書,,又訓著左,,,電話響一響醒左,,6點又係,,,7點又係,,,被逼溫習,出門口又響一響,,之後返學就溫ar溫,,,,測完都知死左,,,中午學校食,,,食完行黎行去,,,,下午班務化學化學,,爆珠聽書,,,唔係點,,,
之後放學回家,,發左陣呆,,去左溫習,,,溫完2張野就算,,回家,,,再發呆,,,上下網,,,睇下野咁,,就一天了,,,,,,,