要考大學,就要溫習囉,唔係點,,,早上果d堂,,,數學又係易既,,,英文又係唔聽既,,中文又係發呆既,,,物理又要爆住咁聽,,中午只好吃飯+溫化學高考題囉,,,,,唔係點,,,,,下午又係,,,3堂問答比賽都係溫高考,,,,放學又溫囉,,點ja,,盡人事啦,,,,成績點都係睇佢既造化,,
唔溫邊得黎有書讀呢,,,,,感覺到了,感覺到d野,同開學果時諗既一樣,,神既旨意,,,即係宿命,,,
明天考科大囉,,點ja