HYD
水利~古惑水男孩
ZGMF2000
暱稱: 裝神
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor囉
半年更新一次既日記
冇囉 冇哂囉
10個鐘後上飛機返澳門
期末將至
文章分類
全部 (150)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 520
今日人氣: 50
累積人氣: 9090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


好豬,,,, 分類: 未分類

 星期六測化學,,,識啦,,,好難唔識,,,應該拯救到人,,放學抄中文,,之後同班肥仔回家,,之後改掛8號,,唔洗考科大,,,太豬了,可以再溫多d時間..最豬係果d科大同面試撞時間果d人,,唔洗愁,,之後就走左去沖涼,,

沖完出黎見到未接來電,,次次都係人地沖涼先打黎,,,都係講科大果d,,3點幾訓到6點幾,電話響,吹了個幾鐘,,9點mp5打機,被調教,途中正好電話響解悶,,,打完機去了強家玩,,佢成家都係到,,玩得唔爽,,4點幾同板板走,豪b生日快樂∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼,回家睡覺

8點幾醒一醒,,再訓,,9點幾又醒一醒,,something在震,,,somebody緊張中,只能安撫,祝福佢,

1點吃完飯,,沖涼,,,沖沖下,,feel到d野,,入房又見到,,又話me唔聽,,2點沖涼好怪咩,,,

聽聲好似唔太happy,,安慰,,,仲有好多機會,,努力,,

之後去膠軒到拎譯文,,回家溫溫佢好了.,,,溫囉溫囉  點ja  

點解唔多d姐,,,可以再多d喎,,爛gap譯文,,妖,,

 






訪客留言 (返回 ZGMF2000 的日誌)


keng107 於 2008-04-23 09:08 PM 發表:
科大王 挺U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatpun 於 2008-04-22 06:21 PM 發表:
,,,唉,,,
仲有好多chance la~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kong0117 於 2008-04-21 08:55 PM 發表:
= =!!!!!!!!!!!頂頂頂!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lon6527817 於 2008-04-21 07:45 PM 發表:
佢好似衰左...見佢msn打左出黎...算...
話說譯文真係爛....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]