星期六測化學,,,識啦,,,好難唔識,,,應該拯救到人,,放學抄中文,,之後同班肥仔回家,,之後改掛8號,,唔洗考科大,,,太豬了,可以再溫多d時間..最豬係果d科大同面試撞時間果d人,,唔洗愁,,之後就走左去沖涼,,
沖完出黎見到未接來電,,次次都係人地沖涼先打黎,,,都係講科大果d,,3點幾訓到6點幾,電話響,吹了個幾鐘,,9點mp5打機,被調教,途中正好電話響解悶,,,打完機去了強家玩,,佢成家都係到,,玩得唔爽,,4點幾同板板走,豪b生日快樂∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼,回家睡覺
8點幾醒一醒,,再訓,,9點幾又醒一醒,,something在震,,,somebody緊張中,只能安撫,祝福佢,
1點吃完飯,,沖涼,,,沖沖下,,feel到d野,,入房又見到,,又話me唔聽,,2點沖涼好怪咩,,,
聽聲好似唔太happy,,安慰,,,仲有好多機會,,努力,,
之後去膠軒到拎譯文,,回家溫溫佢好了.,,,溫囉溫囉 點ja
點解唔多d姐,,,可以再多d喎,,爛gap譯文,,妖,,
|