星期日晚,,通左少少頂,,爆珠英文,,,唔合格我跳樓死,,訓得3個鐘,,,第4堂請假去交台灣,,,正,,,派物理我信錯人,化學得71,,低,,妖,,,返到屋企訓左9點幾,,溫一溫佢,,,咁樣,,,
有人5點幾打黎叫起身溫習,,,再溫左一次就繼續訓,,,,,,好難唔識啦咁樣,,,冇咩力打波,,,算,,,放學溫一溫習,,就去左打波,,,打完突然收到風,,23號最後一日交聯招.....12點幾搞掂,,,就訓,,
早上7點叫左肥仔起身幫print,,中午係學校吃,,吃完回家沖個咩,,囉相,,就出發了,,,,,,,好多人下,,排左個幾鐘就出黎,,,,妖,,多人到
之後去溫習,,,實情溫溫下係到吹水,,,吹吹下咁,,,吹左ok耐,,,突然有人話想去天客隆行,,就去左,,,行到10點幾回家,,,
累,,,
|