4月24日,,,我做過d咩,,,,好似,,,返學,,2堂數學,,,我頂佢唔住,,訓左,,一陣都冇,,,,就被發現了,,,之後英文,,,頂佢唔9住,,,
電腦更加,,,我聽左陣,,,都冇,,就趴左係到,,手上有支筆,,,得閒郁下佢,,,扮冇訓,,訓左1堂,,,佢話比我地去廁所咁樣,,我就繼續訓,,,一醒,,佢地已經講緊,,,我係第一個位,,,咁都發現唔到,,定係佢唔叫我呢,,,由佢,,,之後吃飯,,,,,吃完係課室睇越空行者,,睇左陣,,人地要上深化,,,,,算,,,,,就去左信a坐下咁,,,,,下午d堂,,,,悶悶地,,,,吹果個同做下科大數,,,唔係點,,,,
回到家,,,feel下,,發下呆,,7點幾,,,好眼訓,,走左去訓,,,,,訓到而家起身,,,訓唔著,,打扑,,,咁接落黎既時間點過,,
打機聽歌掛,,,但又想努力下,,,得返果半個月時間就考畢業試了,,,開學果時好輕鬆,,玩到飽,,第一段過左,第二段過埋,,畢業試真係考返自己有幾多料,,,,,,,,,
話說,.,,呢一年最後一年,,,中學既日子,,,信望愛獎,,,雖然唔會唔捨得浸信,,,咁都十幾年啦,,,扮下有感情都好,,
呢年真係發生好多野,,,好多好多,,,有開心,,同好開心,,,有喜,,冇咩悲,,,,悲都係自己發呆扮下悲,,,
好玩既畢業旅行,,,開心既回憶,,由佢,,,爽完過後,,,,d假期又唔知點解呆呆下就過,,,,關鍵性既一年,,,點解會咁樣過,,,
考唔考到果個呢,,,,考唔到點算呢,,,,,,,,應該考到掛,,,,掛,,,,
再過多幾個星期,,,,就唔姓鄺了,,,,,,,,被人叫慣左鄺嘟嘟,,改名會點呢,,,,,,
唔係諗多左既問題,,,真係有可能,,話個名改左,,,唔比考入學試,,,問過趙積明,,又話要我上去中華教育會講返聲,,,因為佢地冇預計有d咁既事出現,,,,可能會有問題出現,,,,,如果因為咁而考唔到果個,,都係神既旨意,,,,
唔得咪下年黎過囉,,,好想讀大學,,,,真係好難得既生活,,,,
|