話說昨天睡了很久,,,但今天還是很眼訓,,,早上走火警,,低b,,之後d英文中文,,呆呆下咁過,,中午學校吃,,吃完打左波,,,原本毛毛雨,,,愈打愈大,,就冇打了,,,下午戲劇都係咁過,,,中文頂頂下,,頂唔住,,訓左,,數學堂比菜ba拍醒,,訓唔著,,妖,,走黎走去,,放學原本打算去打波,,去到見到黃龍,,冇feel打,,就回家了,,看到6號,,一上車見到肥仔,,嘿嘿,,吹吹水咁,,回到家,,預計到d野,,一番擾攘,,就去了溫,,,又要吃老m,,生果個,成果個都係啦,,仲食,,屈機,,
訓囉訓囉,唔係點,訓極都係咁樣樣
|