今日考個爛GAP聖經.好難,,好難唔識囉,,,之後放學打波,打打下膠軒打黎屈我去食果個,歐羊又接力,肥潘又接力,餅餅又接力,煩,打完返屋企訓左陣,,又溫,,又被人屈機,.唔係O嘴咁簡單,算,之後又被屈去食果個,
去囉,個個都想拖我落水,去囉,大家開心咪得囉,舊幾水,我唔會叫人請既,唔想欠人人情,吃完走囉
又發覺漏左張野係人地到,,又要去拎,,拎完走返屋企途中,有隻羚羊打黎話佢漏左係學校,,叫人PRINT囉,又要去拎多獲,,行到隻狗咁,
呢一年真係見識唔少,,O嘴已經唔能夠表達到無奈既感覺,神既試煉.
咁樣,咁樣喎,咁樣喎,
又要改名,又要搞身份証回鄉証,,畢業證書又要搞,咁樣,,咁樣,,無奈到想笑
|