唔...今日好無奈ar~~下午同左EVA一齊去左青衣城個間阿拉丁eat lunch..本來都幾happy~~因
為今次係Eva請我eat...and個間d food都幾好食~~食左$195到..ok expensive~~
跟住就walk to church...呀妙約左我地2點3...but去左個陣完來佢地1:45分上左車...
~~~~
好無奈ar~~佢話下次再去過~~之後....送左EVA去青衣機鐵站....我自己去左青衣城walk
左一陣就番home~~今日真係好無奈~~~~
文章分類: 未分類







