好開心呀..今年既情人節..雖然我冇情人
我仲實現左我咁耐以尼既願望啦..哈哈。。
唉..上到數學個miss我又唔知佢講緊d咩...
都唔知佢識唔識教書既..搞到我又係到講電話..
我都唔想嫁..我唔係唔想聽書呀..我會改嫁啦..
上第三堂好慘呀..我又唔係未做晒..搞到又食蛋啦
唉...我果組又唔交齊,,,,呀....唔制呀,,
算啦...講返d開心野啦..我上英文先好呀,,
平時我緊係訓嫁啦.,,,今日我問左兩條問題呀..第一次炸
我仲收左好多古古力呀..好開心呀放左學我又去打乒乓波..
我好似進步喎...非常之好呢!!! |