夜晚卓叫我去佢學校到上堂玩..之後去左黃大仙同我d fd同yanki吹水鋤d..牙聰玩7級珠lose所以要做MJ哈哈,,之後返屋企..食野..4點幾訓教..第2日禿鷹打比我叫我起身..之後飛洛去搵佢地..之後nana未到返左學校拎電話..等埋佢我地出發..到左大埔係吉之島等賓賓同牙的..之後仲好早..我地就去左打機..再去買野食BBQ..3,4點就開始燒,,我地一開始去吊魚..但又見唔到有煞..所以就玩鋤d..再玩7級珠..牙新輸左所以要做MJ..哈哈XD"..到夜晚max黎到我又再燒..之後我又去叫佢地鋤d,,牙的話輸得最多既飲酒..我,,nana,,賓賓,,牙的..玩..我本來都唔想飲但係玩..就算啦輸左先飲..點之玩左咁耐..我輸都無輸過,,哈哈""賓賓就係咁飲,,佢都有小小醉!!之後打排球果陣..唔知邊個打個波過黎..正到我仆街..shit!!最後玩數字球..係全日最好玩..之後11點到走..走之前仲幫牙婆手..我地幾乖!!^^之後出去等車..再去食糖水..去到叫左個清潤蛋花馬蹄露..都唔知咩黎架難食到嘔pk!!之後有幾個走左..賓賓又唔想返屋企,,去左黃大仙吹水nana pk,,玩到4.5點去左摩屎打波..累過頭..去買野飲,,點知我唔見左個電話..方雞同我跑返去搵..好左搵得返!!之後未有車,,所以玩多陣先走..6點幾坐mtr返屋企..88"7點幾訓,,訓左12個中..但隻腳仲係好酸軟...--"
咁細粒既D相-3-"
大美督燒烤場
下午
 黃昏
燒樹葉=燒雞翼
我要一[串]魚蛋唔該!!
係未巧拎拎呢>3<!!!]
想清楚入去我YAHOO啦→ http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/changame1942/my_photos
 |