愿麻木愛 你用我的真心日記

 

 

             

2008-02-26  

今日 坐左新位置啦 悶 不開心

今日 一個人翻屋K  悶 不習慣

 

好想快D大個呀 一唔係就快D到四月份

出去做野 呼~想起就正lar 唔洗對住果個

            爛      臭      班

唔知出嚟做嘢既感覺係點噶咧 真係好奇

比你一個 千里傳豬吻 -----55555呀 ''古怪又低B''既你
 


 

 







訪客留言 (返回 Zeee 的日誌)