今日 兩個又發顛啦
艾艾體體體慣啦
不過唔希望再咁啦
我一樣都係以前咁(我唸我係)
不見了多排我覺得會是這樣子的
并唔係得我地會似咁 其他人都因 會在咁
所以 沒需擔心這么多嘛 傻#%$%
今日睇《神探李奇》 奇哥好慘啊
好憎開槍果個野同埋入邊d衰人 討厭啊
仲有啊芳芳同阿四兩個都好悲啊&wsp......(閱讀全文)
表妹過离我屋客吋
矛盾距煩住釃 但我沒甘悶
琴晚講既野 吾好再林再襬系心入邊啦
我會好好同你系一起
話過我要做 ( ....)噶嘛
愛你 別再多想laR 傻豬