愿麻木愛 你用我的真心日記

 

 

             

2008-01-30  

今日 兩個又發顛啦

艾艾體體體慣啦

不過唔希望再咁啦

我一樣都係以前咁(我唸我係)

不見了多排我覺得會是這樣子的

并唔係得我地會似咁 其他人都因 會在咁

所以 沒需擔心這么多嘛 傻#%$%

 

今日睇《神探李奇》 奇哥好慘啊

好憎開槍果個野同埋入邊d衰人 討厭啊

仲有啊芳芳同阿四兩個都好悲啊&wsp......

(閱讀全文)




2008-01-28  

表妹過离我屋客吋

矛盾距煩住釃 但我沒甘悶

琴晚講既野 吾好再林再襬系心入邊啦

我會好好同你系一起

話過我要做 (  ....)噶嘛

愛你  別再多想laR   傻豬