`☸ m Φ X "  RЁVOLUTIΦN X]
ZeroDt
暱稱: Ðt``fOreveR
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2010-08-02
愛上左踩單車
Oh Ya~~ 畢業lU ^.^
入品入品 =]
呢件事唔知開心定唔開...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 17 日  星期三   晴天


大汪回歸 :) 分類: 未分類

去完慈青營返來lU`  好鬼正 :)     有冇人掛住我呢 *v*

係戈到雖然冇得打機`  但係玩到好多野`  不過得一日反正覺得好少`

第一日去本身諗住早走早著`  識落著D社工就覺得好好玩`  由其係攀石`

攀左好耐先攀到終點`  開頭攀攀極都攀唔上係咁跌返落黎` sO baD

但係知道咩方法踩峻個位之後就係咁攀上去`  好鬼有成功感 :)

到左夜晚第一次同成班fd訓埋同一間房`  唔錯既一次感受`  係咁係到傾計`

傾左好耐先訓到`  搞到第二日冇咩精神`  分組跟住個組長去玩戈個鼻點叮噹`  9條友仔用左43秒完成`

開頭要成2min`  慢慢快上去`  因為係咁試方法`  玩完呢個玩埋最後一樣`  個名好似係8尺橫樑`

成班人一齊去玩`  不過個方法都係用鼻點叮噹咁`  過程有D不爽`  所以唔多想講` 

終於就係正點`     不過好累`    休息陣先-3-                           enD`

 






訪客留言 (返回 ZeroDt 的日誌)


mei816 於 2010-03-24 05:51 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mei816 於 2010-03-24 05:51 PM 發表:
WAI 咁好玩咁GE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Ok 好玩的 :)
Posted at 2010-03-25 08:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sematha 於 2010-03-20 01:18 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiiy 於 2010-03-17 08:32 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]