|
我在想明天的對話
徹夜未眠,在床上翻來翻去
看一屋漆黑,四周只有冷冷的空氣
再沒有你贈我的溫暖
未知我還有沒有這福氣重拾到
忽然很懷念以前,你失憶前
天意?
再次見他,很熟悉的感覺
也是我三年裹懷念的感覺
一直念念不忘
她還未到,我坐下
他看一看我,貶一貶眼,疑惑的望著我..
說“小姐..我地係咪識架?”
我望著他良久,真是很久沒有認真看清楚你了
可惜他眼裹,再沒有對我的深情
言語中再沒有對我溫柔
只有對一個陌生人應有的禮貌
“我...”
“係咪等左好耐啦你地?”她說
“唔係呀”他說
是這種溫柔了,以前我以為你只會對我是這麼,現在竟已與她對換身份
談談笑笑,看到他倆的投契,接收到的全是幸福的訊息,甜蜜得把我心殺死。
曾幾何時,我也當過這角色
她有事先走,又再剩下我和他
他送我回家,先開口
“其實佢特登走先架..”
‘下..’我弄不清..
“佢同我講左啦..”
“者係點呀?”我還是一頭霧水..她已說了真相?
“佢同我講左我失憶前你先係我女朋友,你仲好愛我”
“甘..你點呀?” 我不知他會說什麼
“我想同你講..我ge記憶裹面,從來都冇你ge存在,我真係一d同你ge記憶都冇,我記唔起呀..我ge世界唔應該有你架”
記唔起?原來我倆之間的事是不值得記起
“但係係我ge回憶入面,你實在刻得太深,我ge世界全部都係你架,呢三年,我日日都係等你,你點可以一聲記唔起,而將我對你之間ge愛呃殺架?”
“以前係以前,依家係依家,係好大ge改變,
我唔知我以前幾愛你,我只知我依家好愛佢,佢係我昏迷個陣甘照顧我,同樣,我唔可以呃殺佢對我ge愛呀!何必愛一個冇記憶ge人呢?”
可能我退出對三方都好吧
“好,既然你已經話你愛ge係佢,甘我唔會煩你架啦”
“對唔住呀,辜負左你”他低頭,是沒有面目見我嗎?
“算啦..我認命,要好好甘對佢呀”
我轉身回家,放棄了,背後的他會唔會內疚...
低聲道“我該要低下了”
如釋重負..
撥了電話給她
“我..祝福你地,請飲叫我呀!”
“多謝”
笑一笑,掛線了....
|