唉....
今朝又係見到佢la....
今日我地學校考TSA....
每班抽16個...
上次考又冇抽到我...
今次又冇....
真係好彩...
今日超無辜囉.....
冇la la 俾我中文老師罰企...
全班罰左半粒鐘..
聽佢講道理WOR...= O ="......(閱讀全文)