今日番左教會....
聽完一輪就整野吃....
整朱古力雜果串.....
D人話我整得靚....hehe
之後自己吃左2條...都ok wor.....
想食下次整俾你地吃...(唔包保好味)
之後請人吃....人地都話ok....hehe...:)
之後仲吃左我最鐘意食既碗仔翅(北角雞蛋仔格離果間碗仔翅)hehe...
好happy......
happy的一天...
不過聽日又要開始`忙碌既一天lo......(閱讀全文)