今朝早又要早起新喇...成八點幾
要怪就怪間學校咁鬼死遠
今日又係去練歌.....
好近死期喇
今日D老師狂話伴琴果個人
,,,,~一時又怏,
一時又慢,
一時又唔對拍子
如果直升中學就重遠.....薄芙林
要六點幾起新
冇絞好訓..................(閱讀全文)