好灰啊!!!
哀野一單接一單....
無奈
Next.....
今日
上完英文課
就放小息
得個10分鐘都冇
好啦
之後
到上視藝堂個陣
我哋就畫〔刮畫〕
好
畫完啦
我哋『有牙:我啦,Mei姐,彩(七彩顏色個彩)恩同埋Mandy』
就講一陣間野
因為唔知做咩好
講講下
無端端
啊余彩恩一講到猜湯圓
Mandy就唔知Why就
我問佢
佢就同呀媛B講
就係個陣時
就比我聽到
DD嘢(唔方便Say)
S0r
我就話係啊余彩恩整哭佢
佢說冇
我堅持到底
都係話佢
其實.....
玩下這
佢就當係真
狂甘鬧我
瘋瘋下
Kai子一隻
好QQQQQQ憎佢
之後
我又  
勁0嘴
死人余彩恩一定未死過
但係
我又唔會話
快D死啦
係
就佢 生仔冇屎忽
呵呵呵
當場Happy曬!!!
本故事屬於虛構
由本小姐寫
By `鈴囝
|