2010年黎lu
唔知大家讀2010 : tewnty-ten, two-thousand and ten定two-O-one-O呢?
其實...對於作為學生ge我黎講9月先係一年ge開始,而8月就係一年ge結束。不過點都好la,新ge一年黎到都應該開心ge^^
09年係一個百感交集ge一年
同1A果天真可愛爛漫ge同學分離
6月係1A-m群ge盛世,好多活動野
有唱k la
有人溜冰,X街laXD
有去錦鏽玩到筋疲力盡la
6月...因為豬流感而變得精彩xd
8月係Choir練歌ge盛世
練high school歌又跳又唱,真係好開心
仲有我地1A班Bad guyZ成日早走 哈哈
8月亦都因為屋企整水喉,而去左體驗天水圍ge生活
記得果日同CY,白&lam係「天水圍之家」玩得好din
9月頭至9月中,因為仲係天水圍,所以日日都同CY佢地番,開心
最重要係「夏之曲」Summer Delight,雖然去到好夜,大家都怨無假放,但係我幾enjoy haha
9月同時係一個新開始
由唔鐘意li班,覺得佢嘈,到麻木,到鐘意li班,我諗我需時1個月到(唔好怪我適應力較弱) 成日要老d叫我適應
9月ge座位都...唔識講
曾傲天成半個月無番,哈哈哈 唔錯!都幾free
不過有野問個陣就要問右邊,或者轉去後面,but死人kkk係唔會卑一個明確ge答複∴我要跨位問Un姐-,-辛苦晒Jenny
我唔問前面,因為姓黎的那位,個樣好奸hehe個陣同milmil唔熟
最記得係Anson唱π歌,笑到朱昕、我同曾傲天死死下
10月同Jenny坐正爆,lilian坐我後面ge隔離,正爆
不過爛gag得幾煩,有時都唔好笑
最好笑就係黃子曦爆左句「中極」出黎
唉...
宜家li個-,-
lilian坐前面係唔錯
周梓謙卑我隔離果位教壞左 唉...
黃子曦ge爛gag攻勢無左力 噢...
新年頭炮就係考試,zoe至今只係溫左2科OMG
大家都要加油
最後祝大家
HAPPY NEW YEAR!!!
新一年唔洗再捱夜
好耐無打過咁長ge純文字blog la
the same as yahoo
100問遲d先做,有拖無欠
|