今日Choir
回想上一年一Choir,zoe就打bl0g^^
今日又同白一齊番Choir,好耐無咁la Yo澤豐代表團=]
我同白番到去先9:55,上左去4樓hea,遠眺禮堂工程
4樓好靜呀~
今日練高級組
練之前,鄭sir竟然問邊個ge眼鏡
神奇ge係,果個係lilian N年前唔見ge眼鏡,仲搵番佢d HE notes
其實我tick名果陣已經發現支鉛芯筆係我nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn先前,比lilian仲nnnnnnnnn geN年前唔見嫁,早就放棄不再在乎它的存在
居然係音樂室
音樂室實在太神奇la^^
|