今日有社際活動,由王富榮老師主持。
唉!真係十萬分無奈!!!!!!!!!!!
Activities were so boring!!!!!!!!!!不過都預咗!
係do做跳舞、唱歌、做健美體操……(我哋因為唔想做,所以扮do好似手腳唔協調)
我真係想上Miss Ip 堂,都唔想做社際活動。
希望下次D活動唔會好低B la!!
你哋D社際活動又搞嘜嘢啊?同大家分享一下。