I love
Y0U*``.
MORE~
TheN ,,
Every**
OnE~
ZoiE623
暱稱: ZOIE
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-04
2008-09-11
2008-09-07
2008-08-01
2008-07-19
文章分類
全部 (123)
觸感 (4)
日常生活 (13)
人生 (1)
反思 (4)
感情 (3)
未分類 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 34
今日人氣: 10
累積人氣: 6357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 1 日  星期四   雨天


不1樣的雨天 開心 分類: 觸感

KAKA**今日好想記底今日發生咩事呢^^"

今朝早上1起身就落好大雨啊@o@

嘿**咁就即刻開電視睇有冇警告-0-""

(平時係唔開嫁//,KAKA=V=")點知冇/.\

就好失望換3,,>>食早餐喇=^="""

番學1邊拎住D書-0-""1邊拎傘,,好唔方便><

係番學途中,,,*不知為何減緩左腳步..//

平時的我應該會急急步行番學..,,*-W-"

但今早就,,,愈行愈慢**(((因為,,諗好多野//

邊想為何總是這個時候下那麼大雨,,,??

為何下雨往往會令人回想起很多事情??

腦海裡就好像不斷播放著曾熟識的畫面..<<

我總是想為何下雨的感覺總是感到不安,,感到焦慮/"

但往往亦令人恩念,,,*感覺很奇異,,///

可是我今天覺得是1種無法表達出來的感覺,,*

嘿**不知是否因為我生日是下雨期間,,-*

所以我才感到當下雨時總是觸發起我想那麼多-0-"

1樣東西,,1個情景,,*每樣野,,1個人都好"""-

總是影響你的思想-*情緒,,]]"

走行我小學[["黃士心<<*遙望操場那熱鬧的場景

永遠是那麼回味呢,,((*立即回想到以前,,

看著小學生1邊玩,,1邊等待鍾聲響起後集隊<<

總是想回到每1刻令我印象深刻的時候,,))

不知道校舍裡改變了多少呢??

老師還認得我嗎??[["那1定認得-0-"

因為每次見回老師他們總是對我笑,,問候我^^

當我走到學校門外就暫停了那種思念,,,**

1入大門,,,*就見MS LAU對著我微笑歡迎我似的呢..

心裡有種絲絲的回笑呢^^""

回到課室就好靜咁番去整番濕左身的我-0-""

唔知點解最近思想的野多了很多,,*令我少了很多說話..

THEN,,,就拎書借比EMMA,,*行左2軓唔見人/.\番黎就見到

ART,,-*2堂畫畫,,填顏色-W-""

中史,,/*對答案-0-"派上次小測..((全班得個第2喳><!

最衰既係個梁輝同我同分呀>0<我唔服丫-0-""

嘿**好記得上學期佢話要同我鬥,,點知差我幾分-V-"

之後今次輪到我話要同佢鬥佢唔肯-V-"

不過鬥唔鬥自己都需要拎好D既分呢..**

好好笑,,*講冰個最高分既時候既反應好搞鬼呢

第1係IVY NG啦,,*太勁喇-0-""

之後我同梁佢1樣分,,就大家HR啵-W-"

MS MAK問咩事牙,,*

莫就話[[>>如果只係林寶盈既就YEAH-V-]]"

XD,,好搞野-W-唔知點解我覺得佢最近對人態度唔錯呢^^

拎卷個時MS MAK突然叫我落堂留底陣有野問我@O@

我嚇死左-V-""因為冇啦啦問我野,,個語氣唔知點咁><!

我係度係咁諗咩事啦><唔通我食糖糖比佢發現左??哈哈*

打鍾喇..*個時我已經唔記得左呢年事=W="

咁MS MAK就親自行過黎我個度喇,,//

哦,,>>原來佢問我[[-見我平時上台做司儀講野,,

問我有冇興趣做結業禮司儀啊,,))""

咁我就答應左佢啦,,*之後佢話要搵多個人問我有冇人選

呵呵,,)我就拎左EMMA個名出黎喇=V=""

KAKA**有咩事我地2個1齊攬住死=W="講笑呢^^

ENG堂,,*痛-0-"個駁頭痛死牙><搞到我唔想寫字-V-"

之後要做LISTENING既時候,,個機玩MS LAM啊,,**

咪又用唔到,,,""CD PLAYER又用唔到=^=搞到冇得做

LUNCH番去班主任堂,,*成段時間比我訓覺牙><真係累==

早放落去比我換3上PE堂啦,,*

之後4個出去同MS WONG傾計,,*我好鍾意同佢傾計呢,,

由F1到以家都係^^嘿**佢講野又好有道理好好笑=V=!

傾左10分鐘D人仲未出黎=W=""今日體適能呀>^<HELP!

搞錯,,本來落雨嫁嘛-V-但當我地要跑步既時候就即刻好太陽><

OH!!!所有野都差哂牙/.\**嗚,,*特別跑圈9分鐘..

號完差D暈左係度,,同想嘔><!真係差D嘔呢/.\

最後都冇咩事丫-0-""唉**怪就怪我少做運動啦平時><

但1上起PE我1唔差啵-V-但係身體都係差,,*因為太懶蟲喇--"

落堂就D人去哂換3,,得番我地4個-V-""咁就話同A,WONG繼續傾

嘿**傾左好多野呢^^等左D人換哂先入去呀-W-"

之後佢地問我點解我同MS LAU好似時時都傾計呀,,

問我同佢係咪好熟啊,,*嘿嘿>>其實係因為佢都好健談呢

所以我同冰個老師傾計我都好鍾意呢^^最緊要佢地都鍾意同我傾

KAKA**同老師分享係1件開心既事呢>V<

我覺得上到中學D老師係特別唔同呢,,

我知道點解中學老師可以同學生好似朋友咁呢>W<

放左學就去左PINKIE做PROJECT啦,,**

真係好多野做唔想做呢><KATHY又唔黎喇,,,*唉

做個中文都做成幾個鍾,,,就8點先番屋企/.\

番到屋企就即刻沖涼=V=痴痴地既呢個身><!!!

哈哈,,*原來PINKIE個牙哥好好笑又好玩得呢,,^^

我都好想有個牙哥呀>^<好羨慕呢-V-!!

打到手軟添=-=""今日打住咁多先呢^V^""

PS:今日6月1日係交選科青的大日子啊>?<!!唉唉**最近決定都是這樣呢-V-

不過我覺得文科又好理科又好,,*對我現在都冇所謂咁=V=

因為我已經諗到我將來的目標喇>V<!

其實我1早諗到嫁,,,*但係我唔記得-0-""係今日EMMA講起我先記得

即刻成個人有左目標好開心>V<!!!THZ-V-好似我失憶左突然番黎咁

KAKA**><!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!要不斷向前走呢>V<!