2007 年 9 月 30 日  星期日


 
        2007-09-30      
 

今日我成日呢埋係屋企發moo

但至少5洗返學可以訓奈D......

所以係屋企發moo都好過倒塔甘早返學校倒屎塔

聽日係國慶節......又放假La~~!!

5知我會5會又呢係屋企度發moo呢~??

 ho~ho~我霖大多數都會......因為無訂好去ma~!!

你地緊係有好多節目la~

  
   琢板時間:2007-09-30 09:12 PM                                      
 
      


 2007 年 9 月 26 日  星期三


 
        2007-09-26      
 

我今日超眼訓...

皆因我尋晚成晚都冇訓過

but吾係因為我吾想訓  而係因為訓吾著

可能係因為尋日朝早飲左杯奶茶掛  搞到成晚訓吾著

因為上次飲過奶茶之後又係成晚都訓吾著

 係張床度look來look去   吾係就眼光光錦望任bong牆

so搞到朝早超眼訓......

  
   琢板時間:2007-09-26 04:36 PM                                      
 
      


Zusaku
暱稱: Siuman
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
doll
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
music