今日我成日呢埋係屋企發moo
但至少5洗返學可以訓奈D......
所以係屋企發moo都好過倒塔甘早返學校倒屎塔
聽日係國慶節......又放假La~~!!
5知我會5會又呢係屋企度發moo呢~??
ho~ho~我霖大多數都會......因為無訂好去ma~!!
你地緊係有好多節目la~
我今日超眼訓...
皆因我尋晚成晚都冇訓過
but吾係因為我吾想訓 而係因為訓吾著
可能係因為尋日朝早飲左杯奶茶掛 搞到成晚訓吾著
因為上次飲過奶茶之後又係成晚都訓吾著
係張床度look來look去 吾係就眼光光錦望任bong牆
so搞到朝早超眼訓......