今日同老婆去迪士尼玩@@" 尋日4點幾先訓到/口\ 訓3個幾鍾就起身了-3-"
7點幾起身~.~" 緊主沖涼 搞下E D 搞下果D ~.~" 7點出去M記食早餐@@"
入而d野應該幾貴@@" 所以食飽D入去@@" 差唔多10點就去到9龍糖 等傻豬@@"
跟主出發了~.~" 到左之後我第一時間就緊係參觀個次所...keke-v-"
跟主開始影相@@" 玩太空船 @@" 之後就去玩巴斯 @@" 射呀射~.~"'
跟主入左d機械人同支火箭到玩水...呵呵...火箭係咁噴水花...好濕- -"
仲有玩坐主架野入去睇野的~.~" 玩左幾個坐主架野GA野玩~~~
玩完一大倫去換野食@@"好彩我地買埋餐卷去(3X$)...入面普通一餐5X$ - -"
食完後就去睇米奇幻想曲~.~" 入去果陣有條PK 係咁推我...真想X佢 - -
算LA 出黎玩要開心~.~"之後坐火車係迪士尼行左一個圈~"
跟主落車去左坐船果面-v- 坐木X去泰山樹屋...坐埋船...又去左D木人到玩水...呵呵...
之後就反去開頭果到買下野行下.....食多一餐.....跟主玩多幾次巴斯...
睇煙花....之後睇到陣記念品 就回家了@@" 今日係咁多la ~.~" 等陣放相~"



  
   
     
|