| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| 2007-07-07 |
朝早番scout,
狠狠地拒絕左佢一次,
好song!
me果陣心想::就係唔比你睇fiona,你吹呀!
不過當時我無咁講。
我地既對話係
佢::依-咩黎嫁?
我::(無理佢)
佢::fiona?!可唔可以借黎睇下?
我::唔得。
完
呵*
今日本來唔洗去oral,
因為呀sir請假。
不過都係同scout既呀sir話要上oral所以要走先。xp"
仲要係同dorz一齊走,
唔知會唔會有點兒假呢… =T=
then番屋企換衫,
再去newtown plaza會合呀ma。
今日既目標係買一條游水打底短褲。
加因我果個mafan既呀ma好想去swim
我又唔想著住條三角去遊,
正一仆x
冷靜…
去買之前去左元綠食lunch,
好平。
好抵食。
(好似做緊廣告='=)
then,
行左好多間運動shop,
最後買左條淺藍色既,
$191先有交易,
好貴呀!
不過任務完成。^^。
快快番屋企食車厘子**
THEN,
開機,
見到林KAI
比佢屈左去同人講生日快樂^^
不過都…
幾開心-^^-
同佢傾左兩句,
就KAI左。
|
| 刊登時間:2007-07-07 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 62 | »
|