今日十一點到雞哥話火爺要幫手..問我得唔得行,我話得
去到之後..火爺叫我地搬家C..搬完之後..火爺老豆車左我地玩上水..我諗:屌..仲要幫咩咖~有冇錢收咖~
做左一陣..火爺請我地食煙..但佢唔食,佢話佢老豆唔知佢食
我地由一點三十做到五點..佢老豆正係比左一百我地..出面幫手都唔只咁小啦
唉..都好過冇錢收,算