今日最後個兩堂..林SiR又唔返..點之MiSs井上左我地班..超唔HapPy囉
佢係蹅叫我地讀個個咩咩活..D英文又難..
最仆街係佢係最後個堂叫我地落去大大聲咁讀..打放學鐘..超多人係上面睇住我地讀..超淆囉我地
放左學去打機..點知我地打打下機變左打架咁..我都唔知點解..唉~
今日真係好唔開心